قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

منبع کویل دار 2000 لیتری، یک محصول صنعتی است که برای حفظ و نگهداری دمای آب در سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی، تهویه مطبوع و سایر صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. این منبع دارای یک مخزن با ظرفیت 2000 لیتر است که در داخل آن یک کویل قرار دارد. کویل از جنس لوله‌های فلزی با قطر و ضخامت مناسب ساخته شده است که آب سرد یا گرم در آن جریان داده می‌شود تا از طریق انتقال گرما به منبعی که در محیطی با دمای موردنظر نصب شده است، حرارت موردنیاز را تأمین کند.


از دیگر ویژگی‌های منبع کویل دار 2000 لیتری می‌توان به دارا بودن محفظه‌ی محافظ برای جلوگیری از افتادن و آسیب دیدن کویل، دارا بودن شیرهای تنظیم دما و فشار آب، و دارا بودن پایه‌های قابل تنظیم برای نصب و ثابت‌سازی منبع اشاره کرد.

قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات : مشهد بخار هم اکنون با بیش از 50سال سابقه درخشان و حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی و ارائه انواع تولیدات متنوع و مورد نیاز صنعت توانسته است با حفظ کیفیت و به کارگیری بهترین متریال و مواد اولیه قیمت تقریبا تمام تولیدات خود را تا 20% تخفیف و 100 % تضمین کیفیت قطعات کمتر از سایر تولید کنندگان وارد بازارهای داخلی و خارجی نماید. در این مقاله به موضوعات لیست قیمت منبع کویل دار-فروش مستقیم منبع دوجداره کویل دار-قیمت کویل منبع دوجداره-قیمت منبع کویل دار 1000 لیتری-قیمت منبع کویل دار 1500 لیتری-ظرفیت منبع کویلی-قیمت اسید شویی منبع کویل دار خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری با ضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم.

قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات - مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست قیمت منبع کویل دار-فروش مستقیم منبع دوجداره کویل دار-قیمت کویل منبع دوجداره-قیمت منبع کویل دار 1000 لیتری-قیمت منبع کویل دار 1500 لیتری-ظرفیت منبع کویلی-قیمت اسید شویی منبع کویل دار با ما همراه باشید . مجموعه بزرگ صنعتی مشهد بخار اولین تولید کننده دیگ آبگرم در ایران می باشد و با سعی و تلاش فراوان توانسته است کلیه بویلرها و ماشین آلات نفت و گاز را به کشورهای همجوار صادرات نماید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید .

قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات : قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری  طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد. ما با افتخار اعلام می نماییم که اولین کارخانه با ضمانت نامه کتبی ۳ ساله و خدمات پس از فروش ۱۲ ساله در هر نقطه کشور عزیزمان ایران می باشیم و همچنین دارنده نشان و پلاک استاندارد و پلاک طلایی بین المللی می باشیم. جهت هرگونه مشاوره قبل خرید قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری ولیست قیمت منبع کویل دار-فروش مستقیم منبع دوجداره کویل دار-قیمت کویل منبع دوجداره-قیمت منبع کویل دار 1000 لیتری-قیمت منبع کویل دار 1500 لیتری-ظرفیت منبع کویلی-قیمت اسید شویی منبع کویل دار  لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.  

 

قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

ویژگی های منبع آب گرم کویلی چیست؟عدسی های منبع کویلی ایستاده 2000 لیتری به صورت لبه دار میباشند. بدنه منابع کویل دار (منبع آب کویلی) تولیدی شرکت دماتجهیز دارای 7 عدد بوشن جهت نصب لوله های مربوطه به شرح زیر میباشد:

  1. بوشن ورودی آب سرد مصرفی
  2. بوشن خروجی آبگرم مصرفی
  3. بوشن تخلیه
  4. بوشن نصب شیر اطمینان دما فشار
  5. بوشن نصب ترمومتر
  6. بوشن نصب فشار سنج
  7. بوشن نصب ترموکوپل (شیر ترموستاتیک)

محاسبه ظرفیت مورد نیاز منبع آب گرم کویلی چگونه انجام می‌شود؟ به منظور برآورد ظرفیت منبع آبگرم کویلی مورد نیاز ساختمان با در نظر گرفتن تعداد واحدها، نوع کاربری ساختمان، ضریب تقاضا، ضریب همزمانی و ضریب مصرف بطور تقریبی برای هر واحد مسکونی بین 100 تا 200 لیتر ظرفیت منبع آبگرم کویلی یا دوجداره در نظر گرفته می شود.

استفاده از مبدلهای حرارتی صفحه ای برای تأمین آبگرم ساختمان فقط در صورتی مجاز است که موتورخانه ساختمان مجهز به سیستم سختی گیر آب باشد. درصورت استفاده از منبع آبگرم کویلی ایستاده جهت تامین آبگرم مصرفی ساختمان ، لازم است به منظور چرخش آب گرم دیگ موتورخانه در کویل منبع ایستاده از پمپ سیرکولاتور مناسب استفاده شود.

در مورد محاسبه سطح تبادل حرارتی کویل در منبع کویلی بعنوان یک قاعده کلی می توان گفت برای محاسبه مقدار سطح تبادل حرارتی کویل منبع، کل گرمای مورد نیاز منبع را (با توجه به حجم منبع و اختلاف دمای آب سرد ورودی و آب گرم خروجی از منبع) بر ضریب کلی انتقال حرارت (U جنس کویل منبع) ضرب در اختلاف دمای لگاریتمی آب ورودی و خروجی تقسیم می نمائیم.

مزایای منبع کویلی دار نسبت به منابع دوجداره چیست؟ منبع کویلی دار که در دو نوع ایستاده و افقی تولید می شوند برای تولید آب گرم مصرفی و بهداشتی (از آب سرد ورودی) در سیستم های گرمایش مرکزی ساختمان، مورد استفاده قرار میگیرند.

مکانیزم عمل گرمایشی منابع کویلی استفاده از انرژی گرمایی آب یا بخار ورودی از دیگ حرارت مرکزی ساختمان در کویل نصب شده درون منبع و انتقال این انرژی گرمایی به آب سرد ورودی به داخل منبع آب گرم کویلی (مانند مبدل حرارتی) جهت گرم نمودن آب سرد ورودی است.

جنس بدنه ی منابع کویلی معمولا از ورق گالوانیزه گرم می باشد ، اما در صورت استفاده از ورق سیاه ، جهت جلوگیری از فرسایش و اکسید شدن آن ، سطح داخلی منابع را با رنگ اپوکسی کاملاً پوشش می دهند.

برتری منابع کویل دار نسبت به منابع دوجداره ، آسودگی تعمیرات آن بدلیل تک جداره بودن (در صورت نشت)، سرعت بیشتر گرم کردن آب سرد منبع و همچنین راندمان بالاتر کاری بدلیل وجود کویل (یا مبدل حرارتی) در داخل آن می باشد.

منابع کویل دار آبگرم در شرکت مشهد بخار نیز مانند انواع منابع دیگر در مدل های عمودی و افقی و بر اساس محاسبه و سفارش کارشناس پروژه جهت نصب در موتورخانه ی هتل ها ، بیمارستان ها ، مجتمع های مسکونی و اداری، کارخانجات، استخرها و ... ساخته و با گارانتی معتبر ارائه میشوند.

قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار –بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی – بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت وتا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم. در این مقاله به موضوعات لیست قیمت منبع کویل دار-فروش مستقیم منبع دوجداره کویل دار-قیمت کویل منبع دوجداره-قیمت منبع کویل دار 1000 لیتری-قیمت منبع کویل دار 1500 لیتری-ظرفیت منبع کویلی-قیمت اسید شویی منبع کویل دار پرداختیم. مجددا توصیه می کنیم حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.